الگوی کنشیروایتشناسی منظومۀ فیروز و شهناز براساس الگوی گریماس [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 158-131]
امیل زولاتحلیل عناصر ناتورالیستی در رمانهای رادوبیس نجیب محفوظ و سهم سگان شکاری امیل زولا [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 129-107]
ب
بازسازیجایگاه روایتپردازی و صحنهپردازی در موزهداری و تظاهرات زبانی چیزها [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 121-101]
برنامۀ رواییهویت مُدَلی زنان، از آرمانشهر تا حرمسرا [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 48-23]
بوف کورگسست بهمثابۀ سقوط از تشخیص در بوف کور اثر صادق هدایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 281-251]
بیناجسمیبررسی روابط بیناجسمی در مجموعهنمایشهای مُد از توم براون [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 145-123]
بینامتنیتشگرد روایی «همانیِ تراجهانی» در داستانهای کودک و نوجوان با رویکرد هستیشناختی [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 325-293]
ت
تاریخنشانه ـ معناشناسی زبان اسطورهای در رمان سنگ و سایه نوشتة محمدرضا صفدری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 199-185]
تبیین توهم و ذهنیتظرفیتشناسی نقد فرهنگی روایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 99-71]
تحلیل انتقادی استعارهیک استعاره، یک سکانس بررسی روایتشناسی سکانسی از فیلم «اعتراض» کیمیایی با رویکرد پیکرهای به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 106-83]
تشخیصگسست بهمثابۀ سقوط از تشخیص در بوف کور اثر صادق هدایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 281-251]
تصویرگری تألیفیمطالعة مؤلفة تمرکززدایی در آثار تصویریتألیفی پسامدرن [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 213-185]
تعاملمطالعة مؤلفة تمرکززدایی در آثار تصویریتألیفی پسامدرن [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 213-185]
تفسیرنظام خوانش و تفسیر حکایت در منطقالطیر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 249-225]
تمرکززداییمطالعة مؤلفة تمرکززدایی در آثار تصویریتألیفی پسامدرن [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 213-185]
ج
جریان سیال ذهنتطبیق تئوری نسبیت با عناصر روایی زمانی ـ مکانی رمان خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 21-1]
ح
حلقههای عجیبشگرد روایی «همانیِ تراجهانی» در داستانهای کودک و نوجوان با رویکرد هستیشناختی [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 325-293]
خ
خط داستانینظام خوانش و تفسیر حکایت در منطقالطیر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 249-225]
خط سیر داستانیجایگاه روایتپردازی و صحنهپردازی در موزهداری و تظاهرات زبانی چیزها [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 121-101]
خلسهگسست بهمثابۀ سقوط از تشخیص در بوف کور اثر صادق هدایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 281-251]
خود و دیگریمؤلفههای گفتمانی، نشانه ـ معنایی و متنی دخیل در شکلگیری هویت روایی ادبی (مطالعة موردی داستانهای کوتاه گلی ترقی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 183-147]
درونمایهارتباط درونمایه با عناصر و شگردهای روایی در رمان وقتی چراغهای زندگی روشن میشوند [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 53-29]
دگرسانیتحلیل روایتشناختی نگارة «بر تخت نشستن اسکندر» در شاهنامة بزرگ ایلخانی برپایة الگوی نشانهشناسی اجتماعی تصویر [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 292-261]
ر
رادوبیستحلیل عناصر ناتورالیستی در رمانهای رادوبیس نجیب محفوظ و سهم سگان شکاری امیل زولا [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 129-107]
راویارتباط درونمایه با عناصر و شگردهای روایی در رمان وقتی چراغهای زندگی روشن میشوند [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 53-29]
روایتتحلیل کارکردهای گفتمانی ابژه در روایت خانه روشنان گلشیری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 223-201]
روایتگسست بهمثابۀ سقوط از تشخیص در بوف کور اثر صادق هدایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 281-251]
روایت پستمدرنتَراواقعگرایی: شیوهای در روایت داستان (جهان، ملعبۀ بشر: خوانش رمان گهوارۀ گربه اثر کرت وانهگت از منظر تَراواقعگرایی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 69-49]
روایتشناسییک استعاره، یک سکانس بررسی روایتشناسی سکانسی از فیلم «اعتراض» کیمیایی با رویکرد پیکرهای به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 106-83]
روایتشناسیشگرد روایی «همانیِ تراجهانی» در داستانهای کودک و نوجوان با رویکرد هستیشناختی [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 325-293]
روایتشناسی ساختگراهم نهادی کنش ضدقهرمانان در گزیده ای از قصه های عامۀ ایرانی (با نگرشی ویژه به روایت شناسی ساختگرا) [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 28-1]
روایت عامیانهتحلیل نشانه ـ معناشناسی گفتمانی ساختار روایی داستان عامیانة «شاهبِزِن» [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 260-241]
روایت موزهایجایگاه روایتپردازی و صحنهپردازی در موزهداری و تظاهرات زبانی چیزها [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 121-101]
رودی راکرتَراواقعگرایی: شیوهای در روایت داستان (جهان، ملعبۀ بشر: خوانش رمان گهوارۀ گربه اثر کرت وانهگت از منظر تَراواقعگرایی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 69-49]
روزگار سپریشدۀ مردم سالخوردهنقش زبان روایی در رئالیسم جادویی روزگار سپریشدۀ مردم سالخورده [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 313-283]
ز
زبان روایینقش زبان روایی در رئالیسم جادویی روزگار سپریشدۀ مردم سالخورده [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 313-283]
سنگ و سایهنشانه ـ معناشناسی زبان اسطورهای در رمان سنگ و سایه نوشتة محمدرضا صفدری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 199-185]
سهم سگان شکاریتحلیل عناصر ناتورالیستی در رمانهای رادوبیس نجیب محفوظ و سهم سگان شکاری امیل زولا [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 129-107]
سوژهتحلیل کارکردهای گفتمانی ابژه در روایت خانه روشنان گلشیری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 223-201]
ش
شاهبزنتحلیل نشانه ـ معناشناسی گفتمانی ساختار روایی داستان عامیانة «شاهبِزِن» [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 260-241]
شاهنامة بزرگ ایلخانیتحلیل روایتشناختی نگارة «بر تخت نشستن اسکندر» در شاهنامة بزرگ ایلخانی برپایة الگوی نشانهشناسی اجتماعی تصویر [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 292-261]
ص
صداهایی در پارکمطالعة مؤلفة تمرکززدایی در آثار تصویریتألیفی پسامدرن [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 213-185]
ط
طبیعتنشانه ـ معناشناسی زبان اسطورهای در رمان سنگ و سایه نوشتة محمدرضا صفدری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 199-185]
ع
عاملیت و مقولهبندیمؤلفههای گفتمانی، نشانه ـ معنایی و متنی دخیل در شکلگیری هویت روایی ادبی (مطالعة موردی داستانهای کوتاه گلی ترقی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 183-147]
عدم قطعیتتطبیق تئوری نسبیت با عناصر روایی زمانی ـ مکانی رمان خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 21-1]
علمی ـ تخیلیتَراواقعگرایی: شیوهای در روایت داستان (جهان، ملعبۀ بشر: خوانش رمان گهوارۀ گربه اثر کرت وانهگت از منظر تَراواقعگرایی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 69-49]
عهد عتیقسویه های تفسیری روایت؛ از روایت مذهبی تا روایت شاعرانه [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 184-159]
ف
فانتزیتَراواقعگرایی: شیوهای در روایت داستان (جهان، ملعبۀ بشر: خوانش رمان گهوارۀ گربه اثر کرت وانهگت از منظر تَراواقعگرایی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 69-49]
فضا ـ زمانتطبیق تئوری نسبیت با عناصر روایی زمانی ـ مکانی رمان خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 21-1]
فضای پرفورمتیوجایگاه روایتپردازی و صحنهپردازی در موزهداری و تظاهرات زبانی چیزها [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 121-101]
فیلم «اعتراض»یک استعاره، یک سکانس بررسی روایتشناسی سکانسی از فیلم «اعتراض» کیمیایی با رویکرد پیکرهای به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 106-83]
ق
قصههای عامههم نهادی کنش ضدقهرمانان در گزیده ای از قصه های عامۀ ایرانی (با نگرشی ویژه به روایت شناسی ساختگرا) [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 28-1]
قوانین متننظام خوانش و تفسیر حکایت در منطقالطیر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 249-225]
کرت وانهگتتَراواقعگرایی: شیوهای در روایت داستان (جهان، ملعبۀ بشر: خوانش رمان گهوارۀ گربه اثر کرت وانهگت از منظر تَراواقعگرایی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 69-49]
کنش رواییمؤلفههای گفتمانی، نشانه ـ معنایی و متنی دخیل در شکلگیری هویت روایی ادبی (مطالعة موردی داستانهای کوتاه گلی ترقی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 183-147]
کنش ضدقهرمانهم نهادی کنش ضدقهرمانان در گزیده ای از قصه های عامۀ ایرانی (با نگرشی ویژه به روایت شناسی ساختگرا) [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 28-1]
کنشگرنظام خوانش و تفسیر حکایت در منطقالطیر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 249-225]
گلی ترقیمؤلفههای گفتمانی، نشانه ـ معنایی و متنی دخیل در شکلگیری هویت روایی ادبی (مطالعة موردی داستانهای کوتاه گلی ترقی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 183-147]
م
مثنوی فیروز و شهنازروایتشناسی منظومۀ فیروز و شهناز براساس الگوی گریماس [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 158-131]
محمدرضا صفدرینشانه ـ معناشناسی زبان اسطورهای در رمان سنگ و سایه نوشتة محمدرضا صفدری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 199-185]
مربع معناشناسیروایتشناسی منظومۀ فیروز و شهناز براساس الگوی گریماس [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 158-131]
مفهومسازییک استعاره، یک سکانس بررسی روایتشناسی سکانسی از فیلم «اعتراض» کیمیایی با رویکرد پیکرهای به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 106-83]
مفهوم شکلظرفیتشناسی نقد فرهنگی روایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 99-71]
منظومگردانیسویه های تفسیری روایت؛ از روایت مذهبی تا روایت شاعرانه [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 184-159]
ن
نجیب محفوظتحلیل عناصر ناتورالیستی در رمانهای رادوبیس نجیب محفوظ و سهم سگان شکاری امیل زولا [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 129-107]
نشانهشناسی اجتماعیتحلیل روایتشناختی نگارة «بر تخت نشستن اسکندر» در شاهنامة بزرگ ایلخانی برپایة الگوی نشانهشناسی اجتماعی تصویر [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 292-261]
نشانه ـ معناشناسی رواییتحلیل ساختار روایی و کنش گفتمان رمان سمفونی مردگان برپایة نظریة نشانه ـ معناشناسی روایی گریماس [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 81-55]
نشانه ـ معناشناسی گفتمانینشانههای اضطراب در رمان درخت انجیر معابد [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 239-215]
نقد داستان کودک و نوجوانشگرد روایی «همانیِ تراجهانی» در داستانهای کودک و نوجوان با رویکرد هستیشناختی [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 325-293]
نقد فرهنگی روایتظرفیتشناسی نقد فرهنگی روایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 99-71]
نقش فرهنگی نمادظرفیتشناسی نقد فرهنگی روایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 99-71]
نگارهتحلیل روایتشناختی نگارة «بر تخت نشستن اسکندر» در شاهنامة بزرگ ایلخانی برپایة الگوی نشانهشناسی اجتماعی تصویر [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 292-261]
نمایش مُدبررسی روابط بیناجسمی در مجموعهنمایشهای مُد از توم براون [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 145-123]
نوستالژیگسست بهمثابۀ سقوط از تشخیص در بوف کور اثر صادق هدایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 281-251]
و
واژههای کلیدی: اسطورة زبانینشانه ـ معناشناسی زبان اسطورهای در رمان سنگ و سایه نوشتة محمدرضا صفدری [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 199-185]
واژههای کلیدی: تراواقعگراییتَراواقعگرایی: شیوهای در روایت داستان (جهان، ملعبۀ بشر: خوانش رمان گهوارۀ گربه اثر کرت وانهگت از منظر تَراواقعگرایی) [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 69-49]
واژههای کلیدی: جسمبررسی روابط بیناجسمی در مجموعهنمایشهای مُد از توم براون [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 145-123]
واژههای کلیدی: رئالیسم جادویینقش زبان روایی در رئالیسم جادویی روزگار سپریشدۀ مردم سالخورده [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 313-283]
واژههای کلیدی: زبانشناسیشناختییک استعاره، یک سکانس بررسی روایتشناسی سکانسی از فیلم «اعتراض» کیمیایی با رویکرد پیکرهای به تحلیل انتقادی استعاره [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 106-83]
واژه های کلیدی: سردار اُزکانارتباط درونمایه با عناصر و شگردهای روایی در رمان وقتی چراغهای زندگی روشن میشوند [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 53-29]
واژههای کلیدی: شخصیتهم نهادی کنش ضدقهرمانان در گزیده ای از قصه های عامۀ ایرانی (با نگرشی ویژه به روایت شناسی ساختگرا) [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 28-1]
واژههای کلیدی: فرایندگسست بهمثابۀ سقوط از تشخیص در بوف کور اثر صادق هدایت [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 281-251]
واژههای کلیدی: گفتمان پسامدرنمطالعة مؤلفة تمرکززدایی در آثار تصویریتألیفی پسامدرن [دوره 3، شماره 6، 1398، صفحه 213-185]
واژههای کلیدی: مطالعات بینرشتهایتطبیق تئوری نسبیت با عناصر روایی زمانی ـ مکانی رمان خشم و هیاهو اثر ویلیام فاکنر [دوره 3، شماره 5، 1398، صفحه 21-1]